Tripnet FAQ

Πληροφορίες χρήσης της πλατφόρμας





Εκδήλωση ενδιαφέροντος



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]

Το αίτημά σας  αποστέλλεται απευθείας στον οργανωτή και πάροχο της υπηρεσίας στην οποία αναφέρεται η πρόταση. Ο οργανωτής - πάροχος της υπηρεσίας θα επικοινωνήσει μαζί σας (στο τηλέφωνο ή στο email σας) ώστε να σας ενημερώσει για την διαθεσιμότητα της πρότασης που σας ενδιαφέρει.  Στο email σας θα λάβετε αντίγραφο με όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του οργανωτή.  (τηλέφωνο διεύθυνση κλπ).


[ Πίσω στις ερωτήσεις ]











Υπολογισμός Κόστους



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]

Ο Υπολογισμός Κόστους είναι ένα εργαλείο αυτόματης κοστολόγησης του συνολικού κόστους της πρότασης και εκτύπωσης. Εισάγοντας στα ανάλογα πεδία τον αριθμό επιβατών αυτόματα υπολογίζεται το συνολικό κόστος του πακέτου. Επιπρόσθετα, έχετε τη δυνατότητα να εκτυπώσετε την κοστολογημένη πρόταση και να έχετε μια πλήρη εικόνα των λεπτομερειών αλλά και του συνολικού κόστους, σε μια μόνο εκτυπωμένη σελίδα, στα χέρια σας.



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]












Εκτύπωση Πακέτου



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]

Για να εκτυπώσετε άμεσα όλες τις λεπτομέρειες ενός πακέτου πατήστε στο κουμπί "Εκτύπωση Πακέτου" που βρίσκεται στις επιλογές σας. Όλες οι πληροφορίες είναι έτοιμες για εκτύπωση, χωρίς καθυστερήσεις ή περεταίρω επεξεργασία της σελίδας.



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]












Κράτηση πακέτου (Online Booking)



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]

Η κράτηση της ταξιδιωτικής πρότασης γίνεται απευθείας με τον οργανωτή (Ξενοδοχείο – Τουριστικό γραφείο)  Πριν προχωρήσετε σε κράτηση βεβαιωθείτε ότι ο συνολικός αριθμός των ταξιδιωτών δεν υπερβαίνει τον αριθμό διαθεσιμότητας του πακέτου (ο αριθμός αναφέρεται σε άτομα, όχι δωμάτια). Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης θα λάβετε ακριβές αντίγραφο στο email σας.  

Μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας με 3 τρόπους πληρωμής επιλέγοντας το ανάλογο πεδίο (όταν κάποιος τρόπος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμος η επιλογή δεν εμφανίζεται)

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επιλέξετε είτε την καταβολή του πλήρες ποσού είτε την  προκαταβολή.

α) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Με την επιλογή αυτή, αφού ολοκληρώσετε την διαδικασία, θα σας αποσταλεί ο τραπεζικός λογαριασμός του συνεργάτη - οργανωτή (ταξιδιωτικό γραφείο ή ξενοδοχείο) που προτείνει το πακέτο. Εντός 24ων ωρών, από την ώρα που κάνατε την κράτηση, θα πρέπει να γίνει κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του συνεργάτη - οργανωτή του ποσού που ορίζεται και να του αποστείλετε (μέσω fax ή email) το αποδεικτικό της κατάθεσης (τα στοιχεία επικοινωνίας εμφανίζονται στο αποδεικτικό email της συναλλαγής που λάβατε κατά την κράτηση).

β) Με το λογαριασμό σας στο Paypal
Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την πληρωμή της κράτησής σας απευθείας το λογαριασμό σας στο Paypal.

γ) Με πιστωτική κάρτα μέσω του συστήματος συναλλαγών Paypal
Στην περίπτωση αυτή δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό στο Paypal. Απλά και μόνο με την πιστωτική σας κάρτα μπορείτε μέσω του περιβάλλοντος του Paypal να διεκπεραιώσετε τη συναλλαγή σας όπως κάνετε οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή με πιστωτική. Περισσότερες λεπτομέρειες για την ασφάλεια του συστήματος Paypal αλλά και οδηγίες για το πως να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

[ Πίσω στις ερωτήσεις ]

Με ποιον γίνονται οι συναλλαγές μου στο Tripnet;



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]

Κάθε είδους συναλλαγή γίνεται αποκλειστικά με το συνεργάτη - οργανωτή (τουριστικό γραφείο ή ξενοδοχείο) που προτείνει και καταχωρεί το πακέτο στη μηχανή αναζήτησης ταξιδιωτικών προτάσεων Tripnet.gr . Κάθε είδους επικοινωνία, κράτηση και οικονομική συναλλαγή (αποστολή φόρμας, εκδήλωση ενδιαφέροντος, πληρωμή) γίνεται απευθείας με το συνεργάτη - οργανωτή της πρότασης και είναι αυτός που φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την αξιοπιστία, εγκυρότητα και ποιότητα των υπηρεσιών. Τα στοιχεία επικοινωνίας του συνεργάτη εμφανίζονται πάντα σε όλα τα βήματα και κάθε τύπο συναλλαγής. Σε κάθε περίπτωση, έχετε την πλήρη ελευθερία να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί του για την καλύτερη ενημέρωσή σας.



[ Πίσω στις ερωτήσεις ]



Copyright 2016 - Tripnet Corporation